PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Spółka T-Bull przedstawiła plan rozwoju na lata 2017-2022

Autor: wnp.pl (PA)
20-09-2017 13:24 |  aktualizacja: 20-09-2017 14:02
Spółka T-Bull przedstawiła plan rozwoju na lata 2017-2022

Producent gier mobilnych chce rozszerzyć dystrybucje o platformy stacjonarne

fot. materiały prasowe

Wrocławskie studio T-Bull, posiadające ugruntowaną pozycję na globalnym rynku gier mobilnych, do 2022 roku planuje rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne, takie jak PC i konsole.

Do 2022 roku Spółka planuje także rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne (PC i konsole). Wraz z otworzeniem się na nowe kanały dystrybucyjne Spółka rozpocznie budowanie spójnego portfolio pomiędzy platformami mobilnymi i stacjonarnymi. Dywersyfikacja kanałów pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo rosnącego biznesu, a spójne portfolio wspomagać będzie dodatkowo promocję tytułów.
W związku z planowanym rozwojem technologicznym spółki, w latach 2017-2018 zwiększone zostaną nakłady na rozwój autorskich technologii z zakresu multiplayer oraz architektury serwerowej. Rozwiązania te będą miały na celu poprawę parametrów monetyzacji z użytkownika pojedynczego tytułu, a w konsekwencji zwiększenie przychodów ze sprzedaży publikowanych przez spółkę gier w kolejnych latach.

- Podjęcie strategicznej decyzji polegającej na wydawaniu gier o znacznie większej wartości sprzedaży pozwoli w dużo większym stopniu dostosować realizowane projekty do obecnych oczekiwań graczy i rynku. Decyzja ta przełoży się na pojawienie się większych tytułów w roku 2018 oraz realizowanie wyższych przychodów w kolejnych latach - mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu studia T-Bull.

Wrocławski T-Bull specjalizuje się w produkcji gier wyścigowych - wygenerowały one w sumie aż 65 proc. całkowitej liczby pobrań. Najpopularniejsza gra studia - Moto Rider GO - została już pobrana przez prawie 30 milionów graczy na całym świecie.

65 proc. wszystkich pobrań pochodzi z internetowego sklepu Google Play. 10 proc. to klienci posiadający urządzenia z systemem iOS. 24 proc. ściągnięć należy do użytkowników Windows. Najwięcej użytkowników pochodzi z Azji - 37,5 proc., Europy - 22 proc., Ameryki Południowej i Północnej - po 16 proc. i Afryki - 7,5 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 892 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 610 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP