PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Telewizja dominuje na rynku reklam

Autor: PAP/Gazeta Wyborcza
18-08-2015 07:19
Telewizja dominuje na rynku reklam

Największy udział w tzw. torcie reklamowym utrzymuje telewizja.

Fot. Fotolia

Od stycznia do czerwca tego roku polski rynek reklamy wzrósł o 2,8 proc., rok do roku - wynika z raportu Starcom Mediavest Group (SMG), a informuje o tym "Gazeta Wyborcza".

Największy wpływ na to miały branże handlowa, farmaceutyczna i FMCG. W okresie tym większość mediów, z wyjątkiem prasy i reklamy zewnętrznej, odnotowała dodatnią dynamikę przychodów reklamowych.

Największy udział w tzw. torcie reklamowym utrzymuje telewizja, do której trafia aż 53 proc. wszystkich wydatków. Wartość rynku telewizyjnego w pierwszym półroczu wzrosła o 3,3 proc. i wynosi ponad 1,98 mld zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 561 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

560 045 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP