PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

W jakim kierunku ewoluują systemy obsługi klienta w energetyce?

Autor: wnp.pl (JM)
21-12-2015 09:25
W jakim kierunku ewoluują systemy obsługi klienta w energetyce?
Fot. Fotolia

Unbundling w prawie energetycznym umożliwił działalność niezależnym spółkom obrotu, które coraz skuteczniej odbierają klientów dużym, państwowym koncernom energetycznym, będącym dotąd monopolistami na swoim obszarze działania – zauważa Jarosław Zarychta, odpowiedzialny za sektor energetyczny w dziale Enterprise polskiego oddziału Microsoft.

Zdaniem naszego rozmówcy, to w sposób naturalny wymusiło na sektorze silne zorientowanie na klienta, co z punktu widzenia tego ostatniego jest bardzo korzystnym zjawiskiem.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 564 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

518 190 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP