Cztery głównie polskie porty morskie od kilku lat co roku notują duży wzrost przeładunków, jakby wbrew światowemu spowolnieniu wzrostu gospodarczego. Także ten rok zapowiada się korzystnie dla...
Cztery główne polskie porty morskie od kilku lat co roku notują duży wzrost przeładunków, jakby wbrew światowemu spowolnieniu wzrostu gospodarczego. Także ten rok zapowiada się korzystnie dla nich,...
Wyzwania i problemy dotyczące szeroko rozumianej logistyki i infrastruktury transportowej będą omawiane podczas 15 sesji tematycznych Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2017.
Polskie porty morskie zapewniają 227 tys. miejsc pracy, czyli mają 1,6 proc. udziału w rynku zatrudnionych w kraju.
Bałtycki Terminal Kontenerowy (BCT) w Gdyni przeładował w pierwszych dwóch miesiącach 2015 roku ponad 69 tys. TEU (kontenerów 20. stopowych), tj. o 3 proc. mniej niż w tym samym okresie roku 2014 r.
Według nowych przepisów odprawa towarów w polskich portach ma trwać 24 godziny. Przedsiębiorcy są sceptyczni - donosi "Gazeta Wyborcza".
W okresie styczeń - wrzesień Bałtycki Terminal Kontenerowy (BCT) w Gdyni przeładował 357 tys. TEU (kontenerów dwudziestostopowych), co oznacza prawie 23 proc. wzrost w porównaniu do tego samego...
Dla Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego (BCT) w Gdyni miniony rok był nieco gorszy pod względem przeładunków, ale lepszy pod względem wyników finansowych.
Jednym z największych wyzwań, przed jakim stanie nowy minister transportu, będzie sprawne dokończenie wlokącej się ponad miarę modernizacji szlaków kolejowych i drogowych łączących porty z lądem.
Z ogłoszonej przez Komisję Europejską w minionym tygodniu polityki dotyczącej transeuropejskiej sieci korytarzy transportowych (TEN-T) zadowolony jest zarząd Bałtyckiego Terminala Kontenerowego...
SUBSKRYBUJ WNP.PL
NEWSLETTER
Wnp.pl: polub nas na Facebooku
Wnp.pl: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Wnp.pl na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS