Konkurenci analizują nową telefonię Nju mobile

Autor:  PAP  |  26-04-2013 17:36
Polkomtel nie będzie odpowiadał na ofertę Nju mobile, nowej marki komórkowej z grupy Telekomunikacji Polskiej, a Polska Telefonia Cyfrowa jest obecnie na etapie analizowania nowej oferty konkurencji - poinformowali PAP przedstawiciele obu spółek.
Konkurenci analizują nową telefonię Nju mobile
Fot. PTWP

"Nie będziemy odpowiadać na tę ofertę" - powiedział PAP Arkadiusz Majewski z biura komunikacji korporacyjnej Polkomtelu, właściciela sieci Plus.

PTC, operator T-mobile, nie podjął jeszcze decyzji w sprawie odpowiedzi na ofertę nowej marki z grupy TP.

"Na razie analizujemy ofertę konkurencji" - powiedział PAP Wojciech Strzałkowski z PTC.

W czwartek Telekomunikacja Polska uruchomiła nową markę telefonii komórkowej Nju mobile. Marka jest skierowana do młodych, wrażliwych na cenę klientów.

Podstawowy cennik Nju mobile zarówno w ofercie abonamentowej jak i pre-paid zawiera stawkę 0,19 zł za minutę do wszystkich sieci, 9 groszy za SMS oraz 19 groszy za 100 kB transmisji danych. W ramach oferty abonamentowej Nju mobile klienci mogą uzyskać nielimitowane połączenia, wiadomości oraz 1 GB przesyłu danych za 57 zł miesięcznie.

W czwartek po południu na ofertę Nju mobile odpowiedziało P4, operator sieci Play.

Firma wprowadziła nową ofertę abonamentową w ramach marki Red Bull Mobile, w której klienci mogą uzyskać nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w cenie od 29,50 zł, czyli nieznacznie drożej niż w Nju mobile. Nieobjęte abonamentem wiadomości SMS kosztują w Red Bull Mobile 18 gr. czyli dwukrotnie więcej niż w Nju mobile. Podstawowa oferta RBM nie zawiera transmisji danych, ale istnieje możliwość dokupienia pakietu 2 GB za 20 zł.
 W PORTALU

POLECAMY W SERWISACH