PARTNERZY PORTALU

Antyradar nie zadziałał...

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 18-06-2001 00:00

Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami. To nowoczesna reakcja na sytuację znaną od wieków. Caveat emptor oznacza "Niech strzeże się nabywca" i w tym właśnie pomaga ci radar. Radar nastawiony na marketing to obronny mechanizm lub strategia, która pomaga nam filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, jakie nas codziennie bombardują - tymi słowami przedmowy do książki "Oszukać radar" rozpoczyna się jeden z najciekawszych poradników poświęconych reklamie, jaki ukazał się na polskim rynku wydawniczym. Poradnik - słowo-klucz - jest tutaj jak najbardziej na miejscu: "To my stworzyliśmy radar antymarketingowy - ludzie branży reklamy - również my wymyśliliśmy sposób na jego unikanie". W jaki sposób? Książka Bonda i Kirshenbauma przynosi kilkanaście receptur, użytych w praktyce, które odniosły skutek reklamowy omijając konsumencki radar. Chociaż praktycznym otoczeniem dla tych udanych kampanii był rynek amerykański, intelektualne podstawy zastosowanych technik marketingowych mogą być uważane za uniwersalne. Zresztą autorzy książki spisali dziesięć Nowych Zasad właściwego porozumiewania się ze współczesnymi - zajętymi, cynicznymi, dążącymi do sukcesu - konsumentami. Adresatami tych zasad uczynili specjalistów od marketingu. Chociaż będzie to także znakomita lektura dla personelu tych agencji reklamowych, które borykają się z różnymi radarami...

Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać, Johnathan Bond, Richard Kirshenbaum, WIG-Press Warszawa 2001 -www.wig-press.com.pl
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Antyradar nie zadziałał...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!