Bankowość elektroniczna: od telefonu do Internetu

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Roman Uzdowski
  • Dodano: 03-11-2000 00:00

Główny kierunek rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce związany jest z home bankingiem, aktywną telefonią bankową i bankowością internetową. Nowe technologiach teleinformatyczne krok po kroku zmieniają oblicze rodzimych banków.

Dostęp do konta przez telefon, dynamiczny dostęp do rachunku przez modem, zdalny dostęp przez telefony komórkowe, realizacja czynności na rachunku poprzez Internet, a także dostęp przez dekodery sieci telewizji kablowej – to fragment możliwości. Bez kolejek, bez obawy o przekroczone terminy i – jak przekonują bankowcy – bezpiecznie.

Bank wybierany tonowo
W Polsce jest ponad 10 mln użytkowników telefonii stacjonarnej. Do niedawna usługi telefonii bankowej (phonebanking) w Polsce kojarzyły się wyłącznie z usługami statycznymi. Jednak coraz częściej oprócz oferty centrów telefonicznych i infolinii pojawiają się interaktywne kanały zarządzania rachunkiem poprzez telefon z tonowym wybieraniem numeru dostępowego.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bankowość elektroniczna: od telefonu do Internetu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!