Kibice kochają polską piłkę, choć jest „skopana” jak chyba żadna inna. Afery korupcyjne, kiepski poziom sportowy oraz skostniałe i niereformowalne struktury Polskiego Związku Piłki Nożnej – to wszystko odstrasza sponsorów. Jednak można wskazać nieliczne przykłady dające nadzieję na przyszłość.
Natomiast kanał należący do koncernu ITI (który zdetronizował Polsat kosztem ok. 13 mln euro) pokaże na żywo większość meczów Ligi Mistrzów, a poza tym powtórki i magazyn LM. W ITI wiedzą, co robią, bo Legia jako świeżo upieczony mistrz Polski będzie walczyć o awans do elitarnej Ligi Mistrzów. Jest się o co bić, gdyż każdy z 32 zespołów za sam udział otrzyma 1,6 mln euro. Legia na zbrojenia związane z walką o Ligę Mistrzów ma wydać 3 mln euro. Klub zamierza ściągnąć piłkarzy z zagranicy: młodych i głodnych sukcesu.