Call center dla rozproszonych

Call center dla rozproszonych
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 22-04-2006 00:00

Wzrost konkurencji na rynkach do niedawna zmonopolizowanych powoduje, że firmy dominujące coraz większą uwagę przywiązują do standardów obsługi klienta. Najczęściej są to organizmy gospodarcze posiadające strukturę wielooddziałową, np. firmy sektora elektroenergetycznego.

Podstawowym zadaniem z zakresu call center kierowanym do podmiotów wielooddziałowych jest „odmiejscowienie” obsługi. Klient nie powinien odnosić wrażenia, że obsługiwany jest przez oddaloną geograficznie centralę, lecz przez konsultanta doskonale znającego specyfikę lokalnego rynku.

– Integracja systemu CC z systemami przedsiębiorstwa, dostęp do informacji dla konsultanta i wyszkolenie konsultantów powinny zapewniać niemal lokalną obsługę klientów – uważa Paweł Sobierański, dyrektor handlowy grupy produktowej contact center, NextiraOne Polska. – Klient musi mieć wrażenie, że rozmawia z osobą doskonale zorientowaną w sytuacji lokalnej.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Call center dla rozproszonych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.107.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!