PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Call center - standard nowoczesnej firmy

Autor: Marcin Złoch
28-07-2010 00:00
Call center - standard nowoczesnej firmy
<b>Roman Stęborowski szef działu sprzedaży Contact Center</b>

Zaufaj outsourcerowi W Contact Center realizujemy złożone projekty dla podmiotów z branży energetycznej i paliwowej, w których powiązanie systemów klienta z naszymi daje przedsiębiorcom gwarancję bezpieczeństwa obsługi i przepływu danych.

Ostatnio Contact Center rozpoczęło współpracę z dużą spółką akcyjną zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej, dla której zrealizowaliśmy uruchomienie i obsługę infolinii.

Pracownicy tej firmy za pomocą obsługiwanej przez nas infolinii zdobywali szczegółowe informacje na temat udostępniania akcji pracowniczych swojej spółki. Przed wdrożeniem projektu przygotowaliśmy bazę wiedzy i przeprowadziliśmy szkolenia oraz monitoring testowych rozmów, zweryfikowanych przez klienta. Infolinia ta udowadnia, że outsourcerowi można powierzyć również projekty kierowane do klientów wewnętrznych, którzy dobrze znają organizację i wymagają bardziej szczegółowych informacji niż klienci zewnętrznie.

Call center (CC) stało się nieodzowne w przedsiębiorstwach, które - dostarczając podobny produkt - konkurują przede wszystkim jakością obsługi. Takie są oczekiwania i wymagania klientów.

W erze rosnącej konkurencji, coraz wyższych oczekiwań klientów oraz nieustającego rozwoju technologii również firmy z branży utilities (użyteczności publicznej, m.in.: energetyka, ciepłownictwo, gazownictwo, przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne itp.) dostrzegły potrzebę zbliżenia ze swoimi klientami.
A jeszcze kilka lat temu opierały się ogólnemu trendowi polegającemu na zaoferowaniu klientom nowych form komunikacji...

- Przedsiębiorstwo utilities staje dziś często przed wyzwaniem, jakie niesie ze sobą kilka trendów rynkowych - przekonuje Piotr Żygadło, kierownik działu integracji rozwiązań biznesowych NextiraOne Polska.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

<b>Roman Stęborowski szef działu sprzedaży Contact Center</b>

Zaufaj outsourcerowi W Contact Center realizujemy złożone projekty dla podmiotów z branży energetycznej i paliwowej, w których powiązanie systemów klienta z naszymi daje przedsiębiorcom gwarancję bezpieczeństwa obsługi i przepływu danych.

Ostatnio Contact Center rozpoczęło współpracę z dużą spółką akcyjną zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej, dla której zrealizowaliśmy uruchomienie i obsługę infolinii.

Pracownicy tej firmy za pomocą obsługiwanej przez nas infolinii zdobywali szczegółowe informacje na temat udostępniania akcji pracowniczych swojej spółki. Przed wdrożeniem projektu przygotowaliśmy bazę wiedzy i przeprowadziliśmy szkolenia oraz monitoring testowych rozmów, zweryfikowanych przez klienta. Infolinia ta udowadnia, że outsourcerowi można powierzyć również projekty kierowane do klientów wewnętrznych, którzy dobrze znają organizację i wymagają bardziej szczegółowych informacji niż klienci zewnętrznie.  

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


31 394 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

585 497 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 060 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.