Call center u energetyka

Call center u energetyka
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Brzozowski
  • Dodano: 11-10-2006 00:00

W Toruniu indywidualni odbiorcy energii elektrycznej mogą kontaktować się z dostawcą energii, dzwoniąc do call center. Być może w przyszłości centrum telefoniczne będzie obsługiwało także klientów pozostałych siedmiu zakładów energii. Na pytania NP odpowiada Tomasz Wójcik, dyrektor działu obsługi klientów indywidualnych w Koncernie Energetycznym Energa, Oddział Toruń.

Jak jest zorganizowana obsługa klientów w Państwa oddziale?

- Posiadamy 7 biur obsługi klienta w 6 rejonach energetycznych. Dwa biura spośród nich są w Toruniu. W biurach można m.in. przedłużyć umowę lub zapłacić rachunek. Nie licząc biur, klienci mogą skorzystać z prostych usług, np. zapłacić za fakturę, na posterunkach energetycznych. Mamy także telefoniczne biuro obsługi klienta zlokalizowane w rejonie Rypin, którego usługi stopniowo obejmują kolejne rejony energetyczne. Wszystkich klientów zakładu będziemy mogli obsługiwać telefonicznie przed końcem tego roku. W call center pracuje obecnie 9 osób i kierownik. To wszystko dotyczy klientów indywidualnych. Klienci kluczowi, instytucjonalni nie muszą telefonować do anonimowych konsultantów. Zajmują się nimi handlowcy przydzieleni do obsługi odpowiednich grup przedsiębiorstw.

Jakie systemy teleinformatyczne należało wdrożyć lub zintegrować, aby można było uruchomić call center?

- W odróżnieniu od innych contact centers w krajowej energetyce, wdrożyliśmy tylko jeden system. Jest to SAP for Utilities. Spełnia on rolę systemu zarządzania firmą, posiada moduły finansowe, pełni funkcje systemu billingowego, systemu inwentaryzacji sieci energetycznej i systemu do obsługi kontaktów z klientami. System wdrażaliśmy od 2001 roku. Pod koniec 2005 r. uruchomiliśmy jego funkcję call center.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Call center u energetyka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.111.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!