Contact center w centrum uwagi energetyków

Contact center w centrum uwagi energetyków
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Brzozowski
  • Dodano: 27-10-2006 00:00

W przyszłym roku gospodarstwa domowe będą mogły (przynajmniej teoretycznie) wybrać dowolnego dostawcę energii elektrycznej. Liberalizacja sektora energetycznego i procesy przekształcania rynku dostawcy w rynek odbiorcy wymagają zmiany współpracy z klientami.

Podejście do biznesu zorientowane na potrzeby odbiorców energii to nowe wyzwanie dla energetyków. Teraz sektor energetyczny przypomina sektor bankowy z początku lat 90., kiedy prywatyzowane instytucje finansowe zaczęły oferować wiele nowych usług dla klientów. Oferta banków stopniowo się rozszerzała, a kontakt z ich placówkami był coraz łatwiejszy. Jeszcze kilka lat temu, aby załatwić jakąś sprawę, należało stanąć w kolejce do okienka. Dzisiaj każdy może z domu sprawdzić saldo konta, zrobić przelew, czy zadać pytanie konsultantowi.


Halo, czym mogę służyć?


Dystrybutorzy energii elektrycznej i gazu również przygotowują rewolucję dla klientów. Na razie tylko kilku dostawców energii ma zaawansowane centra kontaktowe (contact centers), w których można na przykład sprawdzić bieżące płatności, czy zgłosić awarię lub umówić wizytę inkasenta, aby sprawdził stan licznika.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Contact center w centrum uwagi energetyków

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.114.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!