Contact center w centrum uwagi energetyków

Contact center w centrum uwagi energetyków
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022

W przyszłym roku gospodarstwa domowe będą mogły (przynajmniej teoretycznie) wybrać dowolnego dostawcę energii elektrycznej. Liberalizacja sektora energetycznego i procesy przekształcania rynku dostawcy w rynek odbiorcy wymagają zmiany współpracy z klientami.

Podejście do biznesu zorientowane na potrzeby odbiorców energii to nowe wyzwanie dla energetyków. Teraz sektor energetyczny przypomina sektor bankowy z początku lat 90., kiedy prywatyzowane instytucje finansowe zaczęły oferować wiele nowych usług dla klientów. Oferta banków stopniowo się rozszerzała, a kontakt z ich placówkami był coraz łatwiejszy. Jeszcze kilka lat temu, aby załatwić jakąś sprawę, należało stanąć w kolejce do okienka. Dzisiaj każdy może z domu sprawdzić saldo konta, zrobić przelew, czy zadać pytanie konsultantowi.


Halo, czym mogę służyć?


Dystrybutorzy energii elektrycznej i gazu również przygotowują rewolucję dla klientów. Na razie tylko kilku dostawców energii ma zaawansowane centra kontaktowe (contact centers), w których można na przykład sprawdzić bieżące płatności, czy zgłosić awarię lub umówić wizytę inkasenta, aby sprawdził stan licznika.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Contact center w centrum uwagi energetyków

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.115.114
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!