PARTNERZY PORTALU

Contact center w centrum uwagi energetyków

Contact center w centrum uwagi energetyków
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Brzozowski
  • Dodano: 27-10-2006 00:00

W przyszłym roku gospodarstwa domowe będą mogły (przynajmniej teoretycznie) wybrać dowolnego dostawcę energii elektrycznej. Liberalizacja sektora energetycznego i procesy przekształcania rynku dostawcy w rynek odbiorcy wymagają zmiany współpracy z klientami.

Podejście do biznesu zorientowane na potrzeby odbiorców energii to nowe wyzwanie dla energetyków. Teraz sektor energetyczny przypomina sektor bankowy z początku lat 90., kiedy prywatyzowane instytucje finansowe zaczęły oferować wiele nowych usług dla klientów. Oferta banków stopniowo się rozszerzała, a kontakt z ich placówkami był coraz łatwiejszy. Jeszcze kilka lat temu, aby załatwić jakąś sprawę, należało stanąć w kolejce do okienka. Dzisiaj każdy może z domu sprawdzić saldo konta, zrobić przelew, czy zadać pytanie konsultantowi.


Halo, czym mogę służyć?


Dystrybutorzy energii elektrycznej i gazu również przygotowują rewolucję dla klientów. Na razie tylko kilku dostawców energii ma zaawansowane centra kontaktowe (contact centers), w których można na przykład sprawdzić bieżące płatności, czy zgłosić awarię lub umówić wizytę inkasenta, aby sprawdził stan licznika.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Contact center w centrum uwagi energetyków

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!