PARTNERZY PORTALU

CRM (2) Krzysztof Szubert*

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 18-05-2001 00:00

Na polskim rynku dostępnych jest obecnie około 30 różnej klasy systemów CRM, zarówno bardzo zaawansowanych i nakierowanych na konkretny profil odbiorcy, jak i systemów mniejszych. Przeważajšcš częœć oferty stanowiš zaawansowane i bardzo drogie systemy CRM przeznaczone dla dużych przedsiębiorstw. Z drugiej strony znajdujemy w ofertach systemy małe i mało elastyczne, bardziej przypominajšce klasę narzędzi PIM (Personal Information Management) niż CRM. Powstała zatem pewna istotna luka w ofercie dla przedsiębiorstw małych i œrednich, które w Polsce przeważajš i majš generalnie największy potencjał wzrostu. Zastosowanie w ich działalnoœci tego typu rozwišzań może przynieœć szybkie i wymierne korzyœci. Dobrze dobrany i wdrożony CRM to wzrost sprzedaży o 15-20%.
Z pierwszego okresu wzmożonych kontaktów z firmami zainteresowanymi zakupem w perspektywie kilku miesięcy systemu klasy CRM, wynika, że nawet duże firmy często nie sš przygotowane do ponoszenia wysokich kosztów zwišzanych z wdrażaniem zaawansowanych systemów CRM. Poszukujš zatem rozwišzań mniejszych i znacznie tańszych. Należy pamiętać, że proces decyzyjny i czas wdrożenia systemów drogich (ok. 5000 USD/stanowisko) jest znacznie dłuższy od czasu implementacji systemów bardziej masowych i jednoczeœnie do dziesięciokrotnie tańszych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: CRM (2) Krzysztof Szubert*

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.225.194.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!