Z pierwszego okresu wzmożonych kontaktów z firmami zainteresowanymi zakupem w perspektywie kilku miesięcy systemu klasy CRM, wynika, że nawet duże firmy często nie sš przygotowane do ponoszenia wysokich kosztów zwišzanych z wdrażaniem zaawansowanych systemów CRM. Poszukujš zatem rozwišzań mniejszych i znacznie tańszych. Należy pamiętać, że proces decyzyjny i czas wdrożenia systemów drogich (ok. 5000 USD/stanowisko) jest znacznie dłuższy od czasu implementacji systemów bardziej masowych i jednoczenie do dziesięciokrotnie tańszych.
Z pierwszego okresu wzmożonych kontaktów z firmami zainteresowanymi zakupem w perspektywie kilku miesięcy systemu klasy CRM, wynika, że nawet duże firmy często nie sš przygotowane do ponoszenia wysokich kosztów zwišzanych z wdrażaniem zaawansowanych systemów CRM. Poszukujš zatem rozwišzań mniejszych i znacznie tańszych. Należy pamiętać, że proces decyzyjny i czas wdrożenia systemów drogich (ok. 5000 USD/stanowisko) jest znacznie dłuższy od czasu implementacji systemów bardziej masowych i jednoczenie do dziesięciokrotnie tańszych.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
-
Za 20 lat "biuro" to będzie bardziej usługa niż miejsce
-
Wojna handlowa USA z Chinami nie oznacza triumfu protekcjonizmu. Pozory mylą
-
Państwo utrudni życie niesolidnym kontrahentom. Zmieniono szereg przepisów
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: CRM (2) Krzysztof Szubert*
