PARTNERZY PORTALU

CRM: Klient kryje się w szczegółach

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Roman Uzdowski
  • Dodano: 18-05-2001 00:00

W Polsce do końca ubiegłego roku ilość wdrożeń systemów CRM (Customer Relationship Management), nie przekroczyła dwudziestu. Rynek tych systemów jest ciągle rynkiem dostawców i producentów, a nie klienta.

Po nowe rozwiązania ruszyły jako pierwsze przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, informatyczne i internetowe, sieciowi dystrybutorzy dóbr szybko zbywalnych oraz pierwsze instytucje finansowe. Bez ryzyka można przewidzieć, że wśród następnych odbiorców oprogramowania tej klasy znajdą się również polskie przedsiębiorstwa przemysłowe, które gromadzą i przetwarzają dane o klientach.
W aktualnym wydaniu sporo miejsca poświęcamy systemowi PeopleSoft CRM/Vantive. O tym systemie - z tak zwanej górnej półki - piszemy w artykułach firm Noblestar Polska i 2Si SA. Od września ubiegłego roku relacjami z klientem poprzez Cont@ct Center stworzony w CRM/Vantive zarządza tp.Internet. Innym wdrożeniem PeopleSoft CRM/Vantive, które na pewno warto obserwować jest projekt firmy 2Si SA dla Fortis Banku Polska. Wdrożenie to jest istotnym elementem tworzenia przewagi konkurencyjnej Fortis Banku i silnej koncentracji na potrzebach klientów z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: CRM: Klient kryje się w szczegółach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!