PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Czy energetycy sięgną po VoIP?

Autor: Adam Brzozowski
10-07-2007 00:00
Czy energetycy sięgną po VoIP?
- Coraz częściej operatorzy call centers inwestują w technologie pozwalające na połączenia outboundowe (wychodzące), wykorzystywane głównie w telemarketingu - mówi Maciej Parvi, menedżer produktu contact center, Avaya Polska. W tym wypadku agenci nie tylko odbierają telefony, ale dzwonią do klientów z ofertą. Aby systemy wykonujące połączenia automatycznie pracowały efektywnie, muszą rozpoznawać z bliską 100-proc. skutecznością sygnały sieci publicznej PSTN tzn., czy klient odebrał telefon, czy włączyła się jego automatyczna sekretarka, czy numer jest zajęty, czy nie odbierany. Dopiero, kiedy system rozpozna, że zgłosił się klient, przekazuje połączenie do konsultanta. Taki nowoczesny system odciąża konsultantów wykonując za nich całą pracę dzwonienia tak, aby mogli oni swój czas poświęcać tylko rozmowie z klientem. - Jedną z nowości są systemy rejestracji i analiz rozmów - mówi Janusz Tomiczek, dyrektor konsultingu i rozwoju produktów Wind Telecom. Każde contact center nagrywa przychodzące rozmowy, aby później móc usprawnić obsługę klienta. Na rynku jest oprogramowanie Business Intelligence do automatycznej analizy, oceny wykonanych rozmów. Menedżer contact center nie musi odsłuchiwać wielu godzin nagrań. BI pozwoli wyszukiwać zarejestrowane rozmowy wskazując np. na emocje, na niezadowolenie klienta. W systemie tworzona jest biblioteka słów, dzięki której system wskaże tylko rozmowy charakteryzujące się ekspresją, wzburzeniem.

W Polsce trwa boom na telefoniczne centra obsługi klientów - call/contact centers oraz na centra telemarketingu. Centra zakładają firmy, którym zależy na obsłudze klienta masowego oraz firmy outsourcingowe. Przedstawiamy technologie, które mogą być dla nich przydatne.

Najczęściej call centers służą firmom telekomunikacyjnym, dostawcom mediów. Musi też o nie zadbać sektor energetyczny. Od 1 lipca możemy sami wybrać dostawcę energii.
"Halo, awaria"

Głównym wyznacznikiem dostawcy, którego ofertą warto się zainteresować, jest sposób obsługi klienta. Ważne jest, czy do zakładu energetycznego można się dodzwonić, wysłać e-mail, fax lub SMS. Kanałów komunikacji powinno być jak najwięcej.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


31 834 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

584 990 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.