Czy energetycy sięgną po VoIP?

Czy energetycy sięgną po VoIP?
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Brzozowski
  • Dodano: 10-07-2007 00:00

W Polsce trwa boom na telefoniczne centra obsługi klientów - call/contact centers oraz na centra telemarketingu. Centra zakładają firmy, którym zależy na obsłudze klienta masowego oraz firmy outsourcingowe. Przedstawiamy technologie, które mogą być dla nich przydatne.

Najczęściej call centers służą firmom telekomunikacyjnym, dostawcom mediów. Musi też o nie zadbać sektor energetyczny. Od 1 lipca możemy sami wybrać dostawcę energii.

"Halo, awaria"

Głównym wyznacznikiem dostawcy, którego ofertą warto się zainteresować, jest sposób obsługi klienta. Ważne jest, czy do zakładu energetycznego można się dodzwonić, wysłać e-mail, fax lub SMS. Kanałów komunikacji powinno być jak najwięcej.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czy energetycy sięgną po VoIP?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!