Czym do biura w nowym wieku? - Samochód dla przedsiębiorcy

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Marcin Pronobis
  • Dodano: 16-02-2001 00:00

Sprzedaż samochodów osobowych wciąż spada, na rok 2001 analitycy przewidują zmniejszenie popytu o 20% w stosunku do roku ubiegłego. Mimo to koncerny motoryzacyjne planują wprowadzenie na rynek premierowych modeli luksusowych marek. Audi zapowiada nowy model A8, Jaguar model X-Type, a Mercedes sportowe coupe klasy C.

Dzieje się tak zapewne dlatego, że również w Polsce sprzedaż luksusowych pojazdów z najwyższych cenowo półek wciąż wzrasta. Biznesmeni wiedzą, że samochód to nie tylko środek transportu. Coraz częściej traktowany jak markowy garnitur, pióro czy zegarek, podnosi prestiż użytkownika, a co najważniejsze jego firmy.
Ceny samochodów, jakie oferuje DaimlerChrysler Automotiv Polska rozpoczynają się od 100 000 złotych. Najczęściej sprzedawany na polskim rynku jest van chrysler voyager. To wyjątkowy samochód, na świecie sprzedano do tej pory już ponad osiem milionów sztuk tego modelu. Wśród przedsiębiorców zaś szczególnym powodzeniem cieszy się Chrysler 300M – limuzyna zaprojektowana przez amerykański koncern z myślą o rynku światowym. Jego rozmiary nie rażą ogromem, jak to często dzieje się z amerykańskimi "krążownikami”, a moc silnika V6 o pojemności 3,5 litra sięga 254 KM. Wydając na 300M prawie 180 tys. złotych można się spodziewać luksusowych podróży. Od skórzanej tapicerki poprzez wyszukane systemy bezpieczeństwa po system audio – to standard wyposażenia. Dodatkowych dopłat wymaga tylko lakier metalizowany i elektrycznie otwierany dach. – Poza marką Chrysler, kierowaną do klienta poszukującego charakterystycznych pojazdów, na polskim rynku oferujemy też samochody marki Jeep – mówił Krzysztof Kłos z DaimlerChrysler Polska. – Szczególnie Grand Cherokee z powodzeniem zastępuje typową limuzynę, zapewniając bardzo wysoki komfort jazdy i co ważne osiągi samochodów osobowych. Ten samochód w "topowej” wersji Limited z silnikiem o mocy 220 KM przyspiesza do 100 km/h w 8 sekund i rozwija prędkość maksymalną 200 km/h.Wyposażenie, podobnie jak w Chryslerze, nie pozostawia wiele do życzenia. Skórzana tapicerka, automatyczna kimatyzacja, pełna elektryka, zestaw audio i pakiet bezpieczeństwa to standard.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czym do biura w nowym wieku? - Samochód dla przedsiębiorcy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!