"Dobra oferta"

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Marek Gabzdyl
  • Dodano: 31-10-2001 00:00

Rozmowa z Mirosławem Piechockim, Szefem Biura Marketingu Huty "Florian" S.A.

- Od kiedy datuje się działalność Huty Florian?
- Działalność HF datuje się od roku 1828, tj. roku, w którym hrabia Donnersmark założył hutę FALVA.
- Co zmieniło się w ostatnich latach w hucie?
Przede wszystkim huta zmieniła swój "wygląd": z zakładu typowo hutniczego (niezbyt przyjaznego środowisku) stała się zakładem produkującym nowoczesne, wysokiej jakości i poszukiwane na rynku wyroby.
- Największe atuty zakładu?
- Doświadczona kadra, nowoczesny wyrób, ekologia.
- Największe problemy zakładu?
- Huta odczuwa problemy dotykające całej gospodarki. Stagnacja, a wręcz załamanie rynku budowlanego, schłodzenie gospodarki, nadmierny import wyrobów konkurencyjnych to podstawowe problemy zakładu.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: "Dobra oferta"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.94.72
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!