PARTNERZY PORTALU

Droga na giełdę

Droga na giełdę
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Krzysztof Orłowski
  • Dodano: 07-11-2006 00:00

Do wejścia na giełdę raczej nie trzeba firm namawiać. Od 2004 roku na parkiecie zadebiutowało prawie 90 firm, a wśród nich sporo spółek małych, które dzięki temu zwielokrotniły swoją wartość. Jednak sukces nie jest gwarantowany. Na giełdę też trzeba umieć wejść.

Sukces zachęca do naśladownictwa. Niejeden właściciel firmy żałuje, że się na giełdę do tej pory nie zdecydował, patrząc na cenę akcji Koncernu Mięsnego Duda, które w ciągu niespełna czterech lat podrożały ponad 7-krotnie lub firmę PBG, której wartość w ciągu dwóch lat wzrosła prawie 6-krotnie.

Nic więc nie wskazuje na to, żeby strumień nowych spółek na GPW miał wyschnąć. Tym bardziej że, jak wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG wśród giełdowych debiutantów z lat 2004-2006, tylko 7 proc. z tych, którzy się na wejście na giełdę zdecydowali, żałowało tej decyzji. Dla zdecydowanej większości korzyści znacznie przewyższyły koszty. Obawy zwykle się nie potwierdziły, za to zakładane cele udało się osiągnąć.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Droga na giełdę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!