PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

E-sposób na klienta

Autor: Jarosław Maślanek
22-11-2004 00:00

Indywidualizm i unifikacja, centralizm i rozproszenie – czy te sprzeczne ze sobą założenia możliwe są do pogodzenia w nowoczesnym biznesie? Najnowsze systemy obsługi relacji z klientami masowymi umożliwiają poznanie indywidualnych potrzeb odbiorców; pozwalają również zebrać i zarządzać wiedzą o nich w wielooddziałowych firmach.

Centralizacja po nowemu
Centralizm nie zawsze musi się kojarzyć z niechlubną przeszłością gospodarki centralnie sterowanej. Umiejętnie dobrany system obsługi klienta masowego nie tylko wyposaża firmę w wiedzę o jego potrzebach, ale pozwala wybić się ponad konkurencję. Jest to bardzo istotne dla przedsiębiorstw, które czeka zmierzenie się z realiami liberalizacji rynku, np. z sektora energetycznego. Również podmioty z sektora publicznego coraz śmielej zerkają na tego typu rozwiązania, dostosowując się do wymogów polityki eGovernment.

– Technologia CRM umożliwia połączenie dwóch wydawałoby się sprzecznych idei, personalizacji obsługi klienta oraz centralizacji procesów obsługi – mówi Zbigniew Suchocki, kierownik Zespołu Analiz Biznesowych, NextiraOne Polska. – Proces ten jest szczególnie widoczny w działach Call Center, które wspierane są przez systemy CRM. Zachodzi tu centralizacja zarówno z punktu widzenia zasobów ludzkich, jak i systemów informatycznych, co przekłada się na efektywność kosztów. Z drugiej strony obsługa klienta masowego, przy tak uzyskanej centralizacji, może mieć charakter spersonalizowany do poziomu pojedynczej osoby, nie tylko wysegmentowanej grupy. Oznacza to między innymi możliwość obsługi klienta przez najbardziej właściwego konsultanta, elastyczne dostosowanie sposobu obsługi do zdefiniowanych potrzeb klienta, i wreszcie personalizację oferty, nawet dla wielomilionowego odbiorcy z zachowaniem zdefiniowanych standardów obsługi, które można w określonych ramach dopasowywać do danego klienta.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


31 254 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

592 261 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 060 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.