eBusiness - Ekonomia w erze informacji

Umiejętność wykorzystania nowych możliwości technologicznych w sprzedaży i dystrybucji, zdobywania strategicznych informacji oraz sprawnego komunikowania się z partnerami biznesowymi stała się obecnie niezbędnym elementem walki konkurencyjnej. Powszechnie uważa się, że Internet wpłynie na ludzkość w równym stopniu, co rewolucja przemysłowa.
Justyna Kordas*
Pojęcie eBusinessu odnosi się obecnie nie tylko do tradycyjnej ekonomii wspieranej narzędziami IT, ale proponuje zupełnie inny sposób myślenia i działania firm, w którym istotnymi elementami są orientacja na potrzeby klienta oraz natychmiastowa reakcja na zmiany (zarządzanie przez zdarzenia na rynku). Współczesne technologie umożliwiają urzeczywistnienie nowych modeli biznesowych, jak:

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: eBusiness - Ekonomia w erze informacji

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!