PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Energetyka: czy reklama ma sens?

Autor: Dariusz Ciepiela
20-07-2007 00:00
Energetyka: czy reklama ma sens?

Większość odbiorców nie wie, że 1 lipca zyskali prawo wyboru sprzedawcy energii elektrycznej. Czy firmy elektroenergetyczne powinny prowadzić działania reklamowe skierowane do potencjalnych, nowych klientów?

- Do tej pory nie widać bardzo aktywnych działań promocyjnych firm energetycznych. Do wyjątków należy RWE Stoen, ale najważniejszym tematem ich kampanii jest zmiana nazwy, choć bez wątpienia to początek walki o klientów - zauważa Piotr Kędzierski, dyrektor ds. komunikacji w Vattenfall Poland. - Docierają do nas sygnały, że w wielu firmach energetycznych jest pokusa, aby rzutem na taśmę coś teraz zrobić, ale jak się coś robi na ostatnią chwilę, to często nie są to rzeczy dobre. Byłbym nawet skłonny pochwalić dyrektorów marketingu, że nie podejmują działań pochopnych.

Zdaniem Kędzierskiego, najbardziej chaotyczną kampanię reklamową widzieliśmy w roku 1997, kiedy działalność rozpoczęły Otwarte Fundusze Emerytalne, wtedy w ciągu miesiąca blisko 20 firm rozpoczęło swoje kampanie. W jego opinii, jeżeli jednocześnie 20 firm z tej samej branży rozpoczyna działania reklamowe, to wszyscy marnują pieniądze, ponieważ klient nie jest w stanie odróżnić tych firm i ich ofert.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


30 869 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

584 990 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.