Euro 2012 na linii telekomunikacyjnej

Euro 2012 na linii telekomunikacyjnej
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 21-11-2007 00:00

Euro 2012 to prawdziwe eldorado dla firm telekomunikacyjnych. Na korzyści związane z promocją marki oraz obsługą mistrzostw ostrzą sobie zęby nie tylko najwięksi operatorzy, ale i przedsiębiorstwa oferujące specjalistyczne rozwiązania dla dużych imprez sportowych.

Spektakularne imprezy sportowe to doskonały sposób na wypromowanie przedsiębiorstwa. Nie dziwi więc, że w sponsorowaniu tego typu wydarzeń przodują firmy telekomunikacyjne. - Chcemy angażować się na wielu poziomach przy organizacji Euro 2012 - mówi Jacek Kalinowski z Grupy TP SA. - Mamy nadzieję, że wreszcie będziemy mieć po stronie organizatorów merytorycznych partnerów do rozmowy o konkretach przygotowań, także od strony telekomunikacyjnej.

Przy okazji przedstawiciel największego gracza na polskim rynku telekomunikacyjnym wskazuje na niedogodności związane z rodzimym rynkiem, które mogą niekorzystnie wpłynąć na obsługę imprezy. Według niego, dotychczasowa polityka regulacyjna spowodowała, że wszyscy operatorzy konkurencyjni zaprzestali inwestycji w infrastrukturę korzystając z tańszego dostępu do sieci TP, co zapewniają działania liberalizacyjne UKE.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Euro 2012 na linii telekomunikacyjnej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.94.72
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!