PARTNERZY PORTALU

Gra w cztery kółka

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Oskar Filipowicz
  • Dodano: 11-12-2005 00:00

Robienie samochodów wymaga syntezy wielu talentów, doświadczeń i kompetencji. Nie wystarczy dobry produkt, by istnieć na rynku. Stratedzy z wizją, designerzy z intuicją, zaawansowane techniki marketingowe, najnowsze technologie z robotem i laserem w rolach głównych, misterne łańcuchy logistyczne. Maszyneria służąca wyprodukowaniu współczesnego samochodu przypomina limuzynę z wysokiej półki: tyle myśli, wysiłku i pracy, żeby kręciło się kółko...

Zwyczajna marka, przeciętny produkt, modele 80 i 100, świetne, ale przykurzone tradycje i opatrzona innowacyjność quattro. Jeszcze kilkanaście lat temu samochody z czterema pierścieniami na grillu sprzedawano razem z popularnymi kuzynami od Volkswagena. Od tamtego czasu marka Audi i jej producent przeszli do innego wymiaru. Dziś marketingowy mogą bez obaw prezentować swoje produkty poprzez hasła „sportowy”, „innowacyjny”, „perfekcyjny w wykonaniu”.

Zaczęło się od zmiany w myśleniu o nowym sposobie komunikacji z klientem.

– Opis techniczny silnika zastąpiło oddziaływanie na emocje. Chodziło o to, by trafiać do klienta poprzez serce, nie przez głowę – wyjaśnia intencje Andreas Meurer, szef pionu komunikacji w koncernie AUDI AG.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Gra w cztery kółka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.249.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!