Gra w cztery kółka

Gra w cztery kółka
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Oskar Filipowicz
  • Dodano: 11-12-2005 00:00

Robienie samochodów wymaga syntezy wielu talentów, doświadczeń i kompetencji. Nie wystarczy dobry produkt, by istnieć na rynku. Stratedzy z wizją, designerzy z intuicją, zaawansowane techniki marketingowe, najnowsze technologie z robotem i laserem w rolach głównych, misterne łańcuchy logistyczne. Maszyneria służąca wyprodukowaniu współczesnego samochodu przypomina limuzynę z wysokiej półki: tyle myśli, wysiłku i pracy, żeby kręciło się kółko...

Zwyczajna marka, przeciętny produkt, modele 80 i 100, świetne, ale przykurzone tradycje i opatrzona innowacyjność quattro. Jeszcze kilkanaście lat temu samochody z czterema pierścieniami na grillu sprzedawano razem z popularnymi kuzynami od Volkswagena. Od tamtego czasu marka Audi i jej producent przeszli do innego wymiaru. Dziś marketingowy mogą bez obaw prezentować swoje produkty poprzez hasła „sportowy”, „innowacyjny”, „perfekcyjny w wykonaniu”.

Zaczęło się od zmiany w myśleniu o nowym sposobie komunikacji z klientem.

– Opis techniczny silnika zastąpiło oddziaływanie na emocje. Chodziło o to, by trafiać do klienta poprzez serce, nie przez głowę – wyjaśnia intencje Andreas Meurer, szef pionu komunikacji w koncernie AUDI AG.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Gra w cztery kółka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.96.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!