PARTNERZY PORTALU

Impel: kryzys zachęca do outsourcingu

Impel: kryzys zachęca do outsourcingu
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Tadeusz Gańczarczyk
  • Dodano: 06-11-2009 00:00

Co dziesiąty Polak jest obsługiwany w miejscu pracy przez Impel, największą w Polsce firmę outsourcingową, jedyną z sektora usług ochrony, czystości, cateringu notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Outsourcing to praktyka prawie tak stara, jak... specjalizacja i w biznesie powszechna. Jednak kryzys zachęca do zlecania usług firmom specjalistycznym, daje silny impuls dla rozwoju outsourcingu jako sposobu zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Firmy zaczynają zauważać, że to doskonałe narzędzie naprawcze, usprawniające, a przede wszystkim pozwalające elastycznie dostosować koszty do wielkości portfela zamówień.

- Kryzys sam w sobie jest zjawiskiem groźnym, ale również daje impuls do doskonalenia firmy. Dla naszej grupy to dobry okres - mówi Grzegorz Dzik, prezes zarządu Impela SA. - Przedsiębiorstwa w czasach niepewnych ponownie szukają elastyczności, recepty na przetrwanie, porządkują swoje struktury. Jesteśmy obok. Potrafmy pomóc firmom w rozwiązaniu tych problemów.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Impel: kryzys zachęca do outsourcingu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.94.86
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!