PARTNERZY PORTALU

Impel: stałość i jakość tworzą przewagę konkurencyjną

Impel: stałość i jakość tworzą przewagę konkurencyjną
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Dorota Goliszewska
  • Dodano: 21-11-2012 10:00

Ta firma powstawała, gdy rynek usług był ledwie obietnicą jego dzisiejszego potencjału. Rozwijała się, by stać się potentatem. Ale już w zupełnie innej rzeczywistości gospodarczej.

Latem tego roku Impel dał się poznać wielomilionowej publiczności jako firma ochraniająca mecze piłkarskich mistrzostw Europy rozgrywane na Stadionie Narodowym w Warszawie oraz Stadionie Miejskim we Wrocławiu. Jako podwykonawca utrzymywał także czystość na wszystkich stadionach w Polsce i Ukrainie. Euro 2012 było więc dla firmy wyjątkowym wydarzeniem oraz ważnym wyzwaniem biznesowym i wizerunkowym. Na co dzień jednak Impel zarabia w usługach mniej rzucających się w oczy.

Rozsądek i pieniądze

Gdy pod koniec lat osiemdziesiątych program gospodarczy Leszka Balcerowicza uwolnił polską przedsiębiorczość, początkowy wysyp biznesowych inicjatyw dotyczył głównie sektora handlowego. Grzegorz Dzik, współzałożyciel Impela, postawił natomiast na usługi.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Impel: stałość i jakość tworzą przewagę konkurencyjną

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.225.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!