Incentive travel: więcej niż premia

Incentive travel: więcej niż premia
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022

Wielorybie safari, reniferowy kulig, rejs statkiem Wikingów, degustacja win? A może wyprawa przez pustynię, spotkanie z plemieniem Aborygenów, bankiet w szortach i krawatach lub kolacja w igloo? Oferta incentive travel, czyli wyjazdów motywacyjnych, jest naprawdę imponująca. Taka podróż będzie sporo kosztować. Ale wielu pracodawcowe wie, że nie jest to kosztowna fanaberia, ale inwestycja.

Oferty na miarę
Konkurencja na polskim rynku jest coraz większa. Coraz trudniej jest utrzymać w firmie najlepszych pracowników. Pracodawcy, widząc w tym pewne zagrożenie starają się ich zatrzymać, z drugiej strony szukając pomysłu na jeszcze lepsze motywowanie ich do pracy. Niezwykle pomocne stają się tu wszelkiego rodzaju systemy szkoleniowo-motywacyjne. W ostatnim czasie zawrotną karierę robią jednak wyjazdy motywacyjne. Oferty „szyte na miarę”, dostosowane do konkretnych potrzeb i budżetu firmy oraz uwzględniające cele, jakie mają być osiągnięte w procesie motywacji pracowników. Wspólna podróż pracowników jest nagrodą za osiągnięcie stawianych przez firmę celów, pomaga zintegrować zespół i przełamać istniejące bariery oraz motywuje do lepszej pracy. Te oczywiste zalety podróży motywacyjnych zauważył przed laty Henry Ford, organizując w 1910 roku wycieczkę z Ohio do Nowego Jorku dla swoich najlepszych sprzedawców samochodów. Wydarzenie to uznawane jest za pierwsze incentive travel.
Podróże motywacyjne na całym świecie stały się szeroko wykorzystywanym narzędziem zarządzania, zwłaszcza w działalności dużych korporacji. Na ten cel koncerny przeznaczają znaczne nakłady. Zarządy firm rozumieją bowiem, że incentive travel to znacznie skuteczniejszy sposób oddziaływania niż nietrafiony prezent czy zwykła nagroda pieniężna. Wyjazdy dłużej się pamięta niż nagrodę pieniężną, która zostaje szybko wydana na podstawowe potrzeby i szybko zapomniana. Pracodawcy wiedzą, że właściwie skonstruowany program motywacyjny sam się finansuje. Rośnie motywacja pracowników, rosną więc zyski firmy. Warto zatem inwestować w incentive travel.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Incentive travel: więcej niż premia

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!