Infrastrukturalna lokomotywa

Infrastrukturalna lokomotywa
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 15-01-2009 00:00

Inwestycje infrastrukturalne wydają się być kotwicą silnie podupadającego rynku budowlanego. Czy przedsięwzięcia drogowe, kolejowe i przesyłowe pozwolą budowlance przetrwać sztorm finansowego kryzysu?

Pod koniec listopada ub.r. rząd poinformował o stanie budowy dróg i autostrad w ciągu minionych 12 miesięcy, informując o wykonaniu założeń w zakresie realizacji infrastruktury oraz usprawnieniu procedur inwestycyjnych. Coraz częściej wskazuje się jednak na konieczność aktualizacji założeń związanych z kryzysem gospodarczym.

Już teraz widać, że zawirowania, które miały ograniczyć się głównie do rynków finansowych, nie ominą pozostałych gałęzi gospodarki. Na razie inwestycje infrastrukturalne w większości nie są zagrożone, a wręcz wydają się segmentem, który może ochronić sektor budowlany przed poważnymi kłopotami. Chociaż i w tym wypadku podnoszone są głosy o korektach założeń, m.in. w związku z nierealnymi prognozami budowy dróg, zwłaszcza ekspresowych, na Euro 2012.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Infrastrukturalna lokomotywa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.114.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!