IT w praktyce: narzędzie walki dla Stoenu

IT w praktyce: narzędzie walki dla Stoenu
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: (ab)
  • Dodano: 07-03-2006 00:00

Warszawski dostawca energii elektrycznej przygotowuje się do działań na liberalizowanym rynku. Z tego powodu informatyka została ukierunkowana na działania związane z obsługą klienta. Za większość czynności z zakresu "twardego" IT odpowiada spółka Stoen Info.

Informatyka w elektroenergetyce zmienia się wraz ze zmianami w sektorze. Tak też się dzieje w należącej do koncernu RWE spółce Stoen. Do końca ubiegłego roku departament informatyki i telekomunikacji podlegał departamentowi kierowanemu przez prezesa Harry’ego Schura, jednak od bieżącego roku znajduje się w gestii departamentu handlu, którym kieruje Christian Hövelhaus, wiceprezes spółki.

Ta reorganizacja ma związek ze zmianami rynkowymi, wymuszającymi zmianę strategicznej roli informatyki w energetyce. IT nie ma obecnie wspierać wszystkich procesów biznesowych przedsiębiorstwa, ale pierwszoplanowy cel – sprzedaż, dystrybucję energii, obsługę jej odbiorców, czyli zadania dotyczące walki o klienta na liberalizowanym rynku.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: IT w praktyce: narzędzie walki dla Stoenu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.177.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!