IT w praktyce: woda ze wsparciem

IT w praktyce: woda ze wsparciem
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: (ab)
  • Dodano: 27-03-2006 00:00

Firma wodociągowa Aqua z Bielska-Białej jest w dużym stopniu wspierana przez automatykę, informatykę i telekomunikację. Te obszary przenikają się, zanika granica między urządzeniami sterującymi przesyłem wody oraz aplikacjami zarządczymi.

W strukturze spółki piony odpowiedzialne za różne strefy działalności. Jednym z nich jest pion IT i administracji. Odpowiada za niego wicedyrektor ds. informatyki i administracji. Podlega mu bezpośrednio kierownik informatyki.

– W spółce nie ma członka zarządu odpowiedzialnego za IT, typowego CIO, ale osoby odpowiedzialne za ten dział są w kadrze menedżerskiej – opowiada Jacek Pyrzycki, zastępca dyrektora ds. informatyki i telekomunikacji. – Uważam, że w każdej firmie i w każdej branży może być inne usytuowanie informatyki. W Aqua informatyka pełni także funkcje optymalizowania procesów biznesowych, nie jest działem nadrzędnym, tak jak to może mieć miejsce na przykład w firmach badawczych.Nie jesteśmy od tego,aby tworzyć nowe rozwiązania – systemy, lecz by wspierać biznes.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: IT w praktyce: woda ze wsparciem

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.114.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!