IT w praktyce: wszystko w jednym

IT w praktyce: wszystko w jednym
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 20-03-2006 00:00

Spółka kurierska DHL Express powstała w wyniku połączenia kilku branżowych podmiotów musiała dostosować swoje struktury IT do modelu globalnej korporacji DHL. Pomogło jej to wdrożyć koncepcje zarządzania usługami ITIL i wyoutsourcować wiele usług.

DHL Express w ramach działu informatyki (IT) posiada kilka pionów zajmujących się różnymi aspektami teleinformatyki. Pierwszym jest „program management”, który zajmuje się wspieraniem projektów i organizacją procesów biznesowych, a nie technologiami. Jest to najważniejszy pion ustalający priorytety w organizacji całego IT.

Kolejnym pionem jest Centrum Kompetencyjne SAP, zajmujące się obsługą i rozszerzeniami systemu ERP. Następnym pionem jest dział wsparcia – help desk II stopnia. Jest to grupa pracowników świadczących usługi serwisowe, techniczne i lokalizacyjne.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: IT w praktyce: wszystko w jednym

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.107.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!