PARTNERZY PORTALU

Jak dobrze współpracować z organizacjami i społecznościami lokalnymi

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Agnieszka Ciźla, Inwestycje Społeczne, Anna Windorpska, Anna Wróbel McKinsey & Company Poland sp. z o.o.
  • Dodano: 17-10-2008 00:00

Podstawowym elementem CSR (Corporate Social Responsibility) jest gotowość firmy, by odpowiadać na oczekiwania środowiska, w którym działa. Oznacza to w praktyce, że do pewnego stopnia to środowisko określa, czym powinno zajmować się przedsiębiorstwo.

Jest to dość oczywiste stwierdzenie, gdy mamy na myśli konsumentow i ich potrzeby. Nowym elementem, ktory pojawia się wraz z koncepcją CSR, jest rozszerzenie analizy kontekstu biznesu o pozostałe grupy interesu (pracownicy, klienci, organizacje pozarządowe, instytucje z sektora publicznego). Dialog z nimi pozwala firmie efektywnie rozpoznać i odpowiedzieć na oczekiwania.

Skoncentrujmy się na spojrzeniu na partnerstwo z punktu widzenia strategii biznesu pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacjami pozarządowymi oraz społecznością lokalną. Przeanalizujmy najpierw, jakie mogą być potencjalne korzyści, ale rownież niebezpieczeństwa wynikające z takiego partnerstwa, a następnie zastanowmy się, jak wdrożyć najlepsze praktyki.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak dobrze współpracować z organizacjami i społecznościami lokalnymi

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.92.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!