Jak dobrze współpracować z organizacjami i społecznościami lokalnymi

Jak dobrze współpracować z organizacjami i społecznościami lokalnymi

Podstawowym elementem CSR (Corporate Social Responsibility) jest gotowość firmy, by odpowiadać na oczekiwania środowiska, w którym działa. Oznacza to w praktyce, że do pewnego stopnia to środowisko określa, czym powinno zajmować się przedsiębiorstwo.

Jest to dość oczywiste stwierdzenie, gdy mamy na myśli konsumentow i ich potrzeby. Nowym elementem, ktory pojawia się wraz z koncepcją CSR, jest rozszerzenie analizy kontekstu biznesu o pozostałe grupy interesu (pracownicy, klienci, organizacje pozarządowe, instytucje z sektora publicznego). Dialog z nimi pozwala firmie efektywnie rozpoznać i odpowiedzieć na oczekiwania.

Skoncentrujmy się na spojrzeniu na partnerstwo z punktu widzenia strategii biznesu pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacjami pozarządowymi oraz społecznością lokalną. Przeanalizujmy najpierw, jakie mogą być potencjalne korzyści, ale rownież niebezpieczeństwa wynikające z takiego partnerstwa, a następnie zastanowmy się, jak wdrożyć najlepsze praktyki.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak dobrze współpracować z organizacjami i społecznościami lokalnymi

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.107.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!