PARTNERZY PORTALU

Klient chce mieć wybór

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Marcelina Gołębiewska
  • Dodano: 08-01-2002 00:00

Stacja paliw, poza paliwami, oferuje dzisiaj wyposażenie do czyszczenia szyb, trzepania dywaników samochodowych i np. odkurzacz. Jest bezpieczna i oświetlona. Posiada dozownik foliowych rękawiczek i udostępnia papierowe czyściwa. Zapewnia WC dostosowane także dla niepełnosprawnych i miejsce do przewijania niemowlaków. Nikogo nie dziwi sklep i bar na stacji. Standardem staje się myjnia.

Jak wynika z zapowiedzi koncernów, już niedługo można tu oczekiwać na stacjach e-kiosków i kawiarenek internetowych. Tym bardziej że w powszechnej - chociaż trudnej do potwierdzenia - opinii, w Polsce stacja paliw zarabia na wszystkim, tylko nie na paliwie. Zdaniem niektórych fachowców, dla koncernów paliwo jest na stacjach "produktem ubocznym".
Statystyka potwierdza, że polski kierowca samochodu osobowego rzadko jeździ na stację tylko po paliwo, chociaż równie rzadko robi tu tylko zakupy. Innymi słowy, u progu 2002 roku klient stacji paliwowej oczekuje szerokiego wachlarza usług - chce mieć wybór. Dla stacji jest to i szansa, i wyzwanie.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Klient chce mieć wybór

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.157.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Wydanie 1/2021

ARCHIWUM  •  PRENUMERATA  •  REDAKCJA

WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!