Klient chce mieć wybór

Stacja paliw, poza paliwami, oferuje dzisiaj wyposażenie do czyszczenia szyb, trzepania dywaników samochodowych i np. odkurzacz. Jest bezpieczna i oświetlona. Posiada dozownik foliowych rękawiczek i udostępnia papierowe czyściwa. Zapewnia WC dostosowane także dla niepełnosprawnych i miejsce do przewijania niemowlaków. Nikogo nie dziwi sklep i bar na stacji. Standardem staje się myjnia.

Jak wynika z zapowiedzi koncernów, już niedługo można tu oczekiwać na stacjach e-kiosków i kawiarenek internetowych. Tym bardziej że w powszechnej - chociaż trudnej do potwierdzenia - opinii, w Polsce stacja paliw zarabia na wszystkim, tylko nie na paliwie. Zdaniem niektórych fachowców, dla koncernów paliwo jest na stacjach "produktem ubocznym".
Statystyka potwierdza, że polski kierowca samochodu osobowego rzadko jeździ na stację tylko po paliwo, chociaż równie rzadko robi tu tylko zakupy. Innymi słowy, u progu 2002 roku klient stacji paliwowej oczekuje szerokiego wachlarza usług - chce mieć wybór. Dla stacji jest to i szansa, i wyzwanie.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Klient chce mieć wybór

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.79.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!