PARTNERZY PORTALU

Klient pod napięciem

Klient pod napięciem
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jarosław Maślanek
  • Dodano: 05-07-2012 00:00

Wybór i wdrożenie systemów informatycznych do obsługi klienta w energetyce to newralgiczna inwestycja. Konieczna jest solidna ocena ryzyka i wystrzeganie się standardowych błędów.

Przedłużające się i kontrowersyjne procedury przetargowe dowodzą, że wdrożenia narzędzi informatycznych do obsługi klienta w energetyce nie należą do łatwych i prostych. Przedstawiciele firm energetycznych niechętnie mówią o rozwiązaniach z zakresu systemu obsługi klientów.

Atmosfera do poruszania tematu nie jest najlepsza. Wszyscy pamiętają wycofanie oferty przez Asseco Poland z przetargu na budowę i wdrożenie systemu ISOK w firmie Enea.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Klient pod napięciem

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.124.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!