Kuferek dla VIP-a

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: (AB)
  • Dodano: 11-12-2005 00:00

Przegląd świątecznych prezentów dla menedżera: mija moda na przaśne alkohole. Jeśli nie znamy osobistych preferencji prezesa, wypada wręczyć butelkę dobrego wina lub… świecę zapachową.

Od kilku lat Święta Bożego Narodzenia kojarzą się w biznesie z tłumami kurierów niosącymi od firmy do firmy kosze z wiktuałami i gadżetami. Moda na prezenty dla VIP- -ów, menedżerów ma swoje trendy. W tym roku popularne są artykuły tworzące „niepowtarzalny nastrój” w biurze lub w domu, jak aromatyczne kosmetyki wytwarzane na bazie naturalnych produktów – w tym produkowane na indywidualne zamówienia, egzotyczne mydła, także z firmowym logo. Otrzymując taki prezent, biznesmen nie powinien się obawiać, iż jest to przestroga przed interesem, na którym może wyjść jak Zabłocki, na... tymże. Wręcz przeciwnie, taki prezent to oznaka dobrego smaku.

– Na szczęście minęły czasy, gdy do prezentów biznesowych należała tandeta z Dalekiego Wschodu. Odpowiedni prezent powinien być skromny, ale niepowtarzalny, wyszukany – tłumaczy Maciej Borowy, dyrektor firmy Butterfly Upominki Reklamowe oraz właściciel sklepu internetowego z upominkami promocyjnymi. – Firma, która chce dobrze wypaść w oczach VIP-a, powinna podarować klasyczny drobiazg, ale broń Boże krawat czy butelką kupionego w sklepie za rogiem alkoholu.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kuferek dla VIP-a

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!