Kurierzy do zadań specjalnych

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Marcin Król
  • Dodano: 19-11-2001 00:00

Wbrew wielu niekorzystnym czynnikom, poziom i zakres usług kurierskich stale wzrasta. Popyt na usługi kurierskie w latach 90 wzrósł o 50%. Szacuje się, że rynek usług kurierskich w Polsce osiągnął poziom 175-195 mln dolarów. Jak zwykle - najwięcej do powiedzenia mają najwięksi. Oni dyktują warunki dalszego rozwoju kurierskich usług.

Krajowy rynek usług kurierskich podzielony jest pomiędzy cztery duże firmy: DHL, UPS, STOLICĘ oraz SERVISCO. Każda z nich dosłownie ściga się w realizowaniu coraz to nowszych pomysłów, dzięki którym wzrasta efektywność i skuteczność usług. Klientom zależy przede wszystkim na czasie, firmom z kolei na coraz większych obrotach. Jakie zatem metody stosują ci, którym zależy na jak największych zyskach i konkurencyjności? UPS wpadł na pomysł usprawnienia sieci lotniczej w całej Europie. W maju br. firma ogłosiła, że zamierza zmniejszyć ilość lotów w obrębie Starego Kontynentu przy jednoczesnym wzroście wydajności przewozów, poprzez zastąpienie małych samolotów czarterowych dużymi transportowcami odrzutowymi o znacznie większej ładowności.

Brązowe Ogony
- Nowe transportowce UPS pomogą nam w dalszym ciągu nienagannie obsługiwać naszych klientów, jak również zwiększyć kontrolę i elastyczność przewozów lotniczych - wyjaśnia Derek Woodward, wiceprezes ds. sprzedaży UPS na Europę. - Nasza firma przeżywa w Europie znaczny rozwój. W ostatnim tylko kwartale odnotowaliśmy 25% wzrostu przychodów w zakresie głównych usług UPS. Aby zaspokoić ciągle wzrastający popyt na przewozy powietrzne, kolejne tzw. Brązowe Ogony pojawiają się na regularnych trasach lotniczych.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kurierzy do zadań specjalnych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.40.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!