W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku McKinsey Quaterly opublikował artykuł zatytułowany "Kryzys marketingu w średnim wieku", który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City...
W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku McKinsey Quaterly opublikował artykuł zatytułowany "Kryzys marketingu w średnim wieku", który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City...
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Marketing po przejściach
