Marketing po przejściach

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 19-11-2001 00:00

"Książka ta w inteligentny i wyrazisty sposób wydobywa na światło dzienne ważne spostrzeżenia o właściwym pomiarze najważniejszych i najbardziej krytykowanych funkcjach marketingu. Shaw przedstawia w niej metody i narzędzia, które menedżerowie muszą zastosować, jeśli chcą odzyskać wiarygodność w salach konferencyjnych" - w ten sposób pojawienie się książki Roberta Shawa zatytułowanej "Nowe spojrzenie na marketing" recenzował Philip Kotler.
W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku McKinsey Quaterly opublikował artykuł zatytułowany "Kryzys marketingu w średnim wieku", który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City...

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marketing po przejściach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.167.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!