PARTNERZY PORTALU

Marketing w Internecie

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor:
  • Dodano: 14-12-2000 00:00

W czerwcu br. ukazała się książka Janusza Wielkiego "Elektroniczny marketing przez Internet".

Chociaż nie stała się ona specjalnym przyczynkiem do dyskusji o zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej, warto uczynić z niej podstawę do refleksji nad udziałem nowoczesnych technologii teleinformatycznych we wspieraniu zarządzania przedsiębiorstwami. Przede wszystkim we wspieraniu reengineeringu przedsiębiorstw i marketingu. Obie dziedziny są - szczególnie w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie Zachodniej - polami wręcz powszechnej obecności Internetu. Teraz najwidoczniej przyszła pora na Polskę.
O pracy Janusza Wielkiego mówi się jak o pionierskim przewodniku po temacie. Jak zmieniać strukturę organizacyjną przedsiębiorstw? Jak w marketing-mix wpleść techniki elektroniczne? Jak Internet ma się do tradycyjnych praktyk marketingowych firmy? Obserwacje Janusza Wielkiego zapewne staną się przyczyną wielu porównań i - na pewnym etapie - pewnego "know-how" w proponowanym zakresie zagadnienia. Wszak - oprócz tradycyjnych dziedzin, na których znamy się od zawsze - przybył teraz Internet.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marketing w Internecie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.181.103
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!