Marketingowca za fachowca

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: (rs)
  • Dodano: 15-06-2005 00:00

Co się stało ze szkolnictwem zawodowym? – pytają pracodawcy. Przy tak dużym odsetku bezrobotnych w Polsce, nie powinno być problemu ze znalezieniem odpowiedniego kandydata do pracy. A jednak problem istnieje.

Przy podjęciu decyzji inwestycyjnej, przedsiębiorcy – oprócz zachęt podatkowych, przyjaznej administracji – poszukują również terenów, gdzie łatwo dostępna jest dobrze wyszkolona kadra. Menedżerowie nie mają wątpliwości, że model edukacji jest niedostosowany do potrzeb rynku pracy – taki wniosek można było wyciągnąć z debaty przeprowadzonej na Lokalnym Forum Biznesu Ernst&Young.

Tym razem Forum, na którym inwestorzy wspólnie z lokalnymi władzami mogą zastanowić się, jakie są warunki do inwestowania w regionie, odbyło się w Poznaniu. Partnerem merytorycznym cyklu jest „Nowy Przemysł”.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marketingowca za fachowca

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.40.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!