PARTNERZY PORTALU

Marketingowe konkurencje

Marketingowe konkurencje
foto: shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Bohdan Pawłowicz
  • Dodano: 07-09-2016 07:00

Podczas ostatnich, największych dołków kryzysowych firmy masowo cięły budżety marketingowe. Przed redukcjami skutecznie broniły się tylko marketing mobile i marketing sportowy.

O ile pierwsza pozycja, biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju urządzeń mobilnych, nie dziwi, o tyle powstaje pytanie: skąd żelazna konsekwencja w inwestowaniu w sport? Źródeł należy szukać w kilku zjawiskach czy trendach towarzyszących dzisiejszej komunikacji marketingowej oraz samym wydarzeniom sportowym.

Emocje i zmęczenie


Po pierwsze: współcześni konsumenci są (trochę) bardziej świadomi niż ci sprzed 30 lat i lepiej "filtrują", czytają komunikaty reklamowe - intencje reklamodawców. Nierzadko potrafią wyłapać triki promocyjne i wykazują się większą czujnością w odbiorze działań reklamowych.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marketingowe konkurencje

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.140.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!