Michał Szubski o nowej strategii i nowych obszarach PGNiG

Michał Szubski o nowej strategii i nowych obszarach PGNiG
fot. PTWP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Marcin Szczepański
  • Dodano: 12-10-2011 00:00

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to już nie tylko sprzedaż gazu. O ambicjach spółki w sektorze paliwowo-energetycznym mówi prezes Michał Szubski w rozmowie z Marcinem Szczepańskim.

- Co zmieniło w PGNiG przyjęcie nowej strategii?

MS
Nasza strategia akurat znacząco się nie zmieniła, natomiast przeanalizowaliśmy i oceniliśmy cele, które wyznaczyliśmy sobie w 2008 roku. Uwzględniliśmy wszystko to, co zmieniło się w naszym otoczeniu: nowe trendy ekonomiczne, tendencje na rynku gazowym, otoczenie regulacyjne. Na przykład w 2008 roku kwestia gazu niekonwencjonalnego w Polsce w zasadzie jeszcze nie istniała. Prace rozpoczęły się u nas dopiero dwa lata temu. W efekcie niektóre założenia i plany wymagały po prostu ponownego przyjrzenia się im i stąd pomysł na rewitalizację strategii.
Konsekwentnie budujemy koncern multienergetyczny. Główny kierunek rozwoju PGNiG pozostaje więc bez zmian. Natomiast nie wszystkie zakładane w 2008 roku cele okazały się możliwe do zrealizowania i dlatego nie ma ich w zaktualizowanej strategii.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Michał Szubski o nowej strategii i nowych obszarach PGNiG

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.114.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!