Mikuláš Dzurinda: słowacka marka to podatek liniowy

Mikuláš Dzurinda: słowacka marka to podatek liniowy
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Jerzy Dudała
  • Dodano: 11-03-2007 00:00

Mitem jest to, że istnieją jakieś strategiczne przedsiębiorstwa, których nie należy prywatyzować - podkreśla Mikuláš Dzurinda, były premier Słowacji.

Panie Premierze, co w głównej mierze przesądziło o przeobrażeniu się Słowacji z europejskiego słabeusza w kraj stawiany za przykład sukcesu gospodarczego?

- Myślę, że wola polityczna i odwaga zadecydowały o tym, że udało się przeprowadzić reformy. Kiedy doszedłem do władzy, to sytuacja była raczej kiepska. Zaczęliśmy od wdrożenia wielu dość niepopularnych rozwiązań, które były jednak konieczne z uwagi na dalszy rozwój Słowacji. A także ze względu na jej aspiracje, dotyczące wejścia do Unii Europejskiej czy NATO.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mikuláš Dzurinda: słowacka marka to podatek liniowy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!