Mówimy o biznesie, nie o Internecie

Rozmowa z Konradem Makomaskim, prezesem Zarządu Otwartego Rynku Elektronicznego SA, zarządzającego Marketplanet - internetową platformą handlową B2B

- Panie prezesie, Marketplanet raz po raz informuje o wysokości swoich obrotów w zestawieniu z zyskami klientów. Czy oznacza to, że platforma odniosła sukces?
- Sukcesu nigdy nie jest za dużo. Cieszy nas to, do czego doszliśmy. Ale nie jestem w pełni usatysfakcjonowany. Niestety, ostatnie wydarzenia w Polsce i na świecie nie sprzyjają podejmowaniu decyzji przez potencjalnych klientów Marketplanet. Na szczęście, także w naszym przypadku sprawdza się światowa reguła biznesu elektronicznego: dobrze mieć zaplecze w organizacji, która jest zarazem właścicielem i dużym klientem. Dla nas rolę tę spełnia TP SA. I faktem jest, że z punktu widzenia TP SA idea powołania Marketplanet okazała się znakomita. Nakłady ponoszone przez naszego narodowego operatora przez kilka miesięcy zostały zrekompensowane poprzez oszczędności dokonane dzięki Marketplanet.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mówimy o biznesie, nie o Internecie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!