Na naszych oczach: rewolucja w handlu i logistyce kurierskiej

Na naszych oczach: rewolucja w handlu i logistyce kurierskiej
Firma UPS Polska, by odpowiedzieć na zwiększony popyt czasu pandemii, rozszerzyła opcję dostaw w weekend. A w II kwartale 2020 roku zatrudniła na całym świecie 39 tys. pracowników. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adrian Ołdak
    Adrian Ołdak
  • Dodano: 24-11-2020 06:00

Potrzeby rosnącego, także na skutek pandemii, rynku e-commerce otwierają przed polskimi logistykami nowe horyzonty. Sztuczna inteligencja w magazynie i „same day delivery”, ale także ekonomia współdzielenia, przenoszą handel i dostawę towaru w nową erę. Niektórzy już tam są.


  • Wiele wskazuje, że na dobre utrwali się rozpowszechniony w czasie pandemii sposób nabywania towarów. To potężne wyzwanie dla logistyki – tej wewnątrz firm produkcyjnych i tej usługowej – związanej z e-handlem.
  • – Zwyczaje zakupowe Polaków zmienione w kierunku e-commerce spowodowały wzrost wymagań wobec usług logistycznych – potwierdza Marta Cudziło, ekspert Łukasiewicza – Instytutu Logistyki i Magazynowania.
  • Logistyka pośpiesznie inwestuje w automatyzację. Zmienia się struktura sieci, powstają nowe miejskie huby. Branża wprowadza "zielone" rozwiązania.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Na naszych oczach: rewolucja w handlu i logistyce kurierskiej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.138.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!