PARTNERZY PORTALU

Na rynku dystrybucji stali nie unikniemy konsolidacji

Rozwój rynku opieramy na centrach serwisowych i przetwórstwie - podkreśla Marek Dolina, prezes zarządu ArcelorMittal Distribution Solutions Poland (AMDS), w rozmowie z Renatą Dudałą.

- Jak skutecznie konkurować na rynku dystrybucji - krajowym i zagranicznym?

- W centrum każdego biznesu powinien znajdować się klient i jego oczekiwania. Aby skutecznie konkurować, należy jak najlepiej dostosować ofertę materiałową i usługową do jego potrzeb. Oferta szyta na miarę, dostawy na czas i konkurencyjne ceny to w moim odczuciu kryteria oceny atrakcyjności dostawcy i oferty w każdej branży przemysłu. W przypadku naszej branży istotnymi kryteriami są również kwalifikacje i wiedza handlowców oraz możliwość uzyskania doradztwa technicznego. To te czynniki sprawiają, że klient traktuje dostawcę jak partnera, który pomaga rozwiązywać problemy i wspiera go w działaniach ukierunkowanych na rozwój. Odpowiedzią na to pytanie może być też zestaw słów-kluczy: wiedza, partnerstwo, zaufanie, a przede wszystkim dobry zespół zmotywowanych pracowników.

- Czy rynkowi dystrybucji jest potrzebna konsolidacja?

- Oczywiście. Co więcej - zarówno ja, jak i moi koledzy z branży uważamy, że to proces nie tylko potrzebny, ale wręcz nieunikniony, bo będący odzwierciedleniem procesów konsolidacji zachodzących w przemyśle stalowym. Dlatego też ostatnio coraz częściej jesteśmy świadkami - udanych bądź nieudanych - prób łączenia się podmiotów działających na rynku dystrybucyjnym.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!