Nasza e-przyszłość

7 listopada 2000 r. w Warszawie zainaugurowano konkurs "e-przyszłość" skierowany do maturzystów i studentów, a zorganizowany przez Oracle, Intel i Wyższą Szkołę Biznesu - NLU z Nowego Sącza. Już 6 lutego przyszłego roku nastąpi rozstrzygnięcie konkursu o e-przyszłości.

Poza organizatorami w przygotowanie konkursu "e-przyszłość" zaangażowane są takie firmy, jak: 3Com, Andersen Consulting, Arthur Andersen, Cap Gemini Ernst & Young, Cisco Systems, Compaq Computer, Hewlett-Packard, www.jobpilot.pl, KPMG, Momentum Experiential Marketing, Novell, PricewaterhouseCoopers, Prisma Communications, Unisys i ZWUT SA - Siemens Company. Imprezie patronuje minister gospodarki Janusz Steinhoff oraz Parlament Studentów RP. Cel konkursu to propagowanie wiedzy w zakresie e-biznesu.
- W ramach konkursu "e-przyszłość" chcieliśmy wskazać na Sieć jako instrument tworzenia rynku B2B, business - to - business, podstawowej dzisiaj siły napędowej e-biznesu - mówił Paweł Piwowar, prezes zarządu i dyrektor generalny Oracle Polska Sp. z o.o., dostawcy kompleksowych rozwiązań dla świata biznesu - w tym Oracle E-Business Suite.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nasza e-przyszłość

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.167.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!