Nawozy potrzebują strategii

Nawozy potrzebują strategii

Producenci nawozów - jeszcze w szczycie chemicznej koniunktury, ale już odczuwający pogarszanie się warunków i wyników - myślą o rozwoju przez zagospodarowanie nisz rynkowych i dostarczanie uniwersalnego produktu. Jednak większość zagrożeń nie kryje się w nawozowym marketingu.

Potencjalnie zyskowną niszą jest rynek nawożenia roślin, przeznaczonych na biopaliwa i biokomponenty do paliw. W tej niszy chcą znaleźć swoje miejsce ZA Puławy i Police - w strategii inwestycyjnej Polic rozwój produkcji nawozowej zajmuje dość istotne miejsce.

Zakłady Azotowe w Tarnowie, skazane teraz na małych odbiorców, ze względu na stosowaną technologię produkcji nawozów, planują dostosować swoje nawozy do potrzeb zmechanizowanych, wielkoobszarowych gospodarstw. Chcą zbudować instalację granulacji mechanicznej saletro-siarczanu, która jednak będzie uruchomiona najwcześniej za trzy lata.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nawozy potrzebują strategii

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.133.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!