PARTNERZY PORTALU

Niechętnie podbijamy rynki rozwijające się

Niechętnie podbijamy rynki rozwijające się
Fot. Shutterstoc.com

Choć nasza gospodarka rośnie, polskie firmy wcale gremialnie nie zdobywają rynków krajów rozwijających się. Kraje te mają zaledwie dziewięcioprocentowy udział w naszym eksporcie.

W zeszłym roku polscy eksporterzy wysłali w świat około 1300 ton kart do gry wartych 26 mln zł. Tyle samo wszystkie nasze firmy zarobiły na sprzedaży do Wenezueli, niewiele mniej do Chile...

- Świat możemy zawojować nawet towarem na pierwszy rzut oka niepozornym - uważa jednak Radosław Jarema z zajmującej się obsługą transakcji walutowych firmy Akcenta.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Niechętnie podbijamy rynki rozwijające się

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.140.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!