PARTNERZY PORTALU

Niezależne stacje paliw: mali - odporni

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Łukasz Komuda
  • Dodano: 19-06-2006 00:00

Od kilku lat przedstawiciele sieci stacji benzynowych zapowiadają marginalizację niezależnych operatorów. Jednak dopiero rozwój stacji przy hipermarketach może być dla nich początkiem końca.

Napoczątku obecnej dekady wydawało się oczywiste, że ostra konkurencja wprowadzona na rynek przez sieci stacji paliwowych przetrzebi liczbę działających punktów sprzedaży paliwa. Wydawało się bowiem, że na rynku nie ma miejsca dla tak wielu stacji i malejące przychody zniechęcą drobnych przedsiębiorców.

Dbałość o jakość, programy lojalnościowe, rozbudowa sklepów przy stacjach dla wzbogacenia oferty i przyciągnięcia klientów poszukujących nie tylko paliw, budżety reklamowe – to wszystko miało pomóc w krótkim czasie wyprzeć niezależnych operatorów. Ci okazali się o wiele bardziej odporni – na początku 2006 roku było ich ok.3,5 tys., a więc właściwie tyle samo, co 5 lat wcześniej. A ponieważ sieci stacji rosły, toteż ogólnie liczba punktów sprzedaży paliw w ostatnich latach rosła, a nie malała.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Niezależne stacje paliw: mali - odporni

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!