PARTNERZY PORTALU

Nowa strategia ABB

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Ryszard Pacer
  • Dodano: 13-03-2001 00:00

W połowie lutego w Zürichu odbyła się doroczna światowa konferencja prasowa koncernu Asea Brown Boveri. Około 250 dziennikarzy z całego niemal świata mogło się zapoznać z wynikami ekonomicznymi osiągniętymi przez ABB w ub. roku i poznać nową strategię koncernu.

W roku 2000 grupa ABB, której przedsiębiorstwa funkcjonują na wszystkich kontynentach osiągnęła obroty w wysokości niespełna 23 mld dolarów. Z kolei ABB w Polsce zwiększyło obroty z 30 mln dolarów w 1990 roku do prawie 800 mln dolarów w roku ubiegłym. W naszym kraju do ABB należy obecnie 13 przedsiębiorstw zatrudniających ok. 3,5 tys. osób.
Nowa strategia grupy polegać ma m.in. na przystosowaniu oferty firmy do wymogów gospodarki doby informatyki i Internetu. ABB chce być koncernem, który nie tylko dostarcza urządzenia dla przemysłu, ale także, a może przede wszystkim, wiedzę na temat rozwiązywania problemów technicznych i ekonomicznych, z którymi ma do czynienia klient.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowa strategia ABB

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!