Nowa strategia handlowa firmy CIECH SA

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Paweł Miłobędzki*
  • Dodano: 31-10-2001 00:00

Ponad pięćdziesięcioletnia tradycja firmy CIECH SA to przede wszystkim zebrane przez te lata doświadczenie oraz rozległe kontakty handlowe. Obecnie zarząd firmy CIECH SA stoi przed wyzwaniem, jakim jest budowa silnej struktury nowoczesnego holdingu dystrybucyjno-produkcyjno-handlowego, obsługującego międzynarodowy i krajowy przemysł chemiczny.

Działalność handlowa prowadzona przez CIECH SA ewoluuje w miarę przekształcania się rynku polskiego oraz stosownie do wymagań stawianych przez konkurencję międzynarodową, a osiągane wyniki są rezultatem ciągłego procesu dostosowywania struktury CIECH SA do zmieniających się warunków światowego rynku.
Nowoczesny produkt wymaga nowoczesnych struktur organizacyjnych firmy, zarówno w obszarze handlowym, jak i dystrybucyjnym. Dlatego kolejnym krokiem reorganizacji CIECH SA jest wprowadzenie nowej strategii handlowej, opartej na nowoczesnych, sprawdzonych rozwiązaniach strukturalnych. Realizacja tej strategii powinna spełnić wymogi stale zmieniającego się rynku, a wieloletnie doświadczenie spółki pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszych efektów działalności handlowej CIECH SA. Należy dodać, że podobne rozwiązania systemowe stosują takie firmy, jak The Dow Chemical Company, Hulls AG, Bayer GmbH, Nova Chemicals, Glaxo Wellcome i wiele innych.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowa strategia handlowa firmy CIECH SA

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!